Stoned zonder drugs

Ik kom thuis en heb een veeet vaag gevoel man. Dit is hoe ik me voel: qegvdafsvaw

Lol stel je eens voor seks met denys, nee man gewoon niet. Whahaha poepseks Huug enzo. Ik heb een colalollybeerpoebhhohi. In één smileyfacde voel ik me gewoon echtz ovan: :DDDDDDlpiu/@Q28ypohk; V. Dat is gewoon een smilweeeeeyeeyeyy. Yeah ik ben zo frucking stonudddddd HAHAHA DONUT. Maar lol ik heb geen melkpoeder op man WOOEEEEEESSSSHHHH. Oud hollandse topmodellen. WAHAHAHA dieren zijn kut want ze popeen in je plantenpot ve zetten aren 80 nummers op. DAt kan wel hoor maar zoethout is fking lekker net als zuurstokken.Lapjskattwn zjn kjoet kawaii enzo. EN JAAH LOLLIES ZIJN FOKKING LEKKAHRWESWXCN J EN sos kids en donuttv enzozijn exht foooking skeer auwe. Ik hgha keiharde bangbang dooen met banjtpower whahaha. Skype staat nog open dat kan ook gewoon. De hond rent over de reuze witte klok en zegt miaue miauw wanner gotaristen keiharse kak over je tuinhek heen gooien. Zovan jij zit in die tuin en WOW EEN UFO en dat zijn naziufo’s met heel veel duitse ivo’s derin en bing word een aap en louis word een pangpangbamipanglol chinees. .Omg mijn vader zit mijn docenten te bekijken fking awkward HAHA MENEER KANIA. SIMS 3 enzo sloten op een brug aah winterkampbekerheks lol

Geef een reactie

