Het leven van een chaotisch kutkind

Ooit keek ik een roomtour van een youtuber. Zijn kamer was een.. ”teringzooi”

ZEUR NIET EN LEES DIT:

Al mijn kasten liggen vol met boeken, kleding, kledinghangers, oud speelgoed, random muziekinstrumenten die ik gesloopt heb, schoolboeken, papieren, oude tekeningen, stripboeken, heel veel snoep, waarschijnlijk nog een shishapen, speelgoedauto’s etc.
Onder mijn bed liggen heel veel knuffels, 3 jaar oud snoep, barbies, lalaloopsies, petshops, een springtouw, heel veel bakken met random spullen erin zoals plusacties etc.
Ik heb 4 hoeken in mijn kamer. In één hoek staat mijn stapelbed. (1 persoons boven en 2 onder) Bij mijn voeteneinde staan bakken verkleedspullen, petshops en een onderbroeken/pyama en willekeure kutkledingkast. Daarnaast heb je mijn bureau. ÉÉN GROTE TERINGZOOI. Het ligt helemaal vol met papieren, boeken, random teringzooi en de laptop waarmee ik nu youtubevideo’s kijk. Naast mijn bureau heb je nog een hoek. Daar staan bakken oude gezelschapsspellen, knikkers en random tekenspullen. Dan heb je mijn boekenkast. FKING VEEL KINDERBOEKEN, STRIPBOEKEN, SCHOOLBOEKEN en heel veel dingen die ik in die kast tyf omdat ik niet wil dat mijn ouders het zien. Op mijn deur plakken allemaal random stikkers. (sesamstraat, blijdorp, de teletubbies, pinguins van madagaskar EN de large. \m/
In de laatste hoek staan al mijn bakken oud speelgoed, kapot speelgoed en spullen die ik niet meer gebruik maar zonde vind om weg te gooien. (Oude verjaardagskaarten ofzo)
Dan heb je mijn kledingkast. Aangezien ik geen kleding kan opvouwen liggen er allemaal proppen kleding in mijn kast en raak ik regelmatig kleding kwijt.
Tot slot heb ik totaal geen loopruimte in mijn kamer en heb ik het typische ”AUW MIJN POTEN” probleem.

Geef een reactie

